18 Nisan 2012 Çarşamba

Yazmasam Çatlardım

 Ben anlamıyorum, anlayamıyorum.....
 Tabiri ile 10 numara müslüman görünümlü 2 ayaklı yalan makinalarından nasıl kurtuluruz ?
 Gerçekten anlayamıyorum '' kul hakkı '' denen konu müslümanlıkta fazlası ile önemli değil mi ?

 Bize mi yanlış öğrettiler ?

 İşinin gereğini yapmayıp,  kuşluk vakti mescide giden insanların nafile ibadetlerini Allah kabul etsin. Ama arkadaş     Müslüman elinden dilinden başkasının zarar görmediği insanlar olması gerekmiyor mu ?
 Gerçekten benim bildiğim her şey yanlış ben bunu anladım
 İşini iyi yapmayacaksın ama namaz vaktinin haricinde de nafile ibadet  yapa bilmek için işi aksatacaksın cünkü kazandığın paranın karşılığı olan iş güçünü sergilemeyeceksin.
 Hiç bir halt okumadan sağda solda konuşan kendini sohbet (dini konularda muazzzam bilgisi olan insanların çay kahve hatta yemek eşliğinde toplantı ortamı oluşturmalarıdır) hocası ilan edenlerin peşinde karış karış gezeceksin. Ama asla beşikten itibaren dini konularda eğitilmiş okumuş bilginin peşinden koşmuş gerçekleri aramış araştırmış isimlerin yazdıklarını asla okumayacaksın. İlk ayet ''Oku, Allahın Adı ile Oku''  bunu nasılsa bir yerden duyarsın ama okumamak lazım kafa karışmasın durduk yere. Hem sohbet ortamlarında milleti göz hapsine alıp hakkında suizanda bulunmak gerekli sonra kafadarın ile iki lafın belini kırarken dedikoduda yapmalı hem musliman dediğin kardeşi hakkında kötü konuşmamalı idi sanki ama galiba ben bunu da yanlış biliyorum kesinnn...
 Bunaldım, Usandım, Utanıyorum...
 Ve her şeye rağmen  gemilerini yürütüyor bu insanlar iş güç tıkırında. Her tarafta bu insanlardan var ve ben bu insanlara rağmen müslüman gibi yaşamaya çalışıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder